Hotel przyjazny dla klienta |
|
|
Strategie doskonalenia komunikacji w sprzedaży usług hotelowych
SPRZEDAŻ nie zaistnieje, dopóki nie będzie KUPOWANIA.
Celem szkolenia jest rozpoznanie modeli komunikacji własnych i klienta, poszerzenie wiedzy o sposobach prowadzenia negocjacji handlowych oraz budowaniu skutecznego modelu sprzedaży.
Program szkolenia:
- Komunikacja jako narzędzie budowania relacji w zespole i skutecznych kontaktów z klientem.
- Techniki aktywnego słuchania.
- Pytania, które sprzedają.
- Rozmowa telefoniczna – wizytówka firmy.
- Zasady precyzyjnego przekazywania informacji.
- Mowa ciała.
- Spójność słowna i pozasłowna.
- Zastrzeżenia klienta jako część procesu sprzedaży.
- Jak rozpoznać manipulację i jak się przed nią bronić.
- Sprzedaż jako proces negocjacji.
- Jak posługiwać się językiem korzyści wynikających z oferty firmy.
- Kolejność kroków niezbędnych do realizacji zakupu.
- Jak rozpoznać indywidualny dla każdego klienta „model wydawania pieniędzy”.
- Jak zachęcić klienta do podejmowania decyzji.
- Zamknięcie procesu sprzedaży - założenie wygranej obu stron.
- Zasady zamiany nowego klienta w stałego.
- Budowanie relacji w czasie pobytu klienta w hotelu.
- Reakcje na skargi i zażalenia, kontakt i postępowanie z trudnym klientem.
- Sprzedaż nie kończy się wraz z wyjazdem klienta - programy lojalnościowe.
Spodziewane efekty:
- rozpoznanie własnego stylu komunikacji z klientem i stosowanych strategii oraz dobór najskuteczniejszych sposobów efektywnego działania i osiągania celów firmy.
Trening jest prowadzony metodami edukacji interaktywnej, co oznacza, że bloki wymagające aktywnej pracy wszystkich uczestników, wykorzystania swego doświadczenia i potencjału dominują nad wykładem, ponieważ celem zajęć jest wykształcenie konkretnych umiejętności.
Oblicze firmy kształtują jej pracownicy !
Zadbaj o przyszłość swojego biznesu !
Na życzenie prowadzimy także treningi w siedzibie klienta.
Trener:
|