Strona Główna arrow Szkolenia arrow Szkolenia Otwarte arrow Sugestie reklamowe w komunikacji z klientem Akasha   english   german   czech
i Ty możesz widzieć bez okularów!
Menu główne
Strona Główna
O Nas
Terminarz
Szkolenia
Chodzenie po rozżarzonych węglach
Galeria Sztuki
Wydawnictwo
Kącik przyjaciół
Ogłoszenia
Mapa serwisu
e-Sklep
Gościmy
Odwiedza nas 3 gości
Galeria Sztuki
Galeria Akasha
Impresariat Akashy
Popularne
e-Wróżka 
Terminarz 
Antystres - BATna stres 
Praktyk NLP 
Firma Szkoleniowa Akasha 

Kontakt:
akasha@akasha.com.pl
Tel: (12) 656 16 52
Tel kom: 602 235 979
[więcej]
Skuteczna sprzedaż czyli jak wykorzystać ukryte sugestie reklamowe Drukuj Wyślij znajomemu
w codziennej komunikacji z klientem

Dwudniowe szkolenie dla kierowników zespołów pracowniczych mających bezpośredni kontakt z klientem pozwoli rozwinąć umiejętność dyskretnego reklamowania dodatkowych usług w trakcie obsługi klienta.

Czy zastanawiałeś się, jak wysoki jest koszt pozyskania jednego klienta dla Twojej firmy?
Jeśli tak, to pewnie wiesz, że zaspokojenie tylko jednej konkretnej potrzeby Twojego klienta, za którą nie idzie cały pociąg dodatkowych usług, jest w zasadzie zmarnowaniem 80% wydatków zainwestowanych w przyciągnięcie go do firmy.

Na przykład:
Jeśli kelner w Twojej restauracji skończy na pytaniu: Jaką zupę Pan zamówi? i nie zada pytania o drugie danie, przystawki, sałatki, wina, desery i napoje - to prawdopodobnie jego skuteczność będzie na poziomie jednej zupy...
Recepcjonista, który odbierając telefon w sprawie rezerwacji miejsca w Hotelu, nie spyta: Czy planuje Pani korzystanie z naszego Spa i podróży stateczkiem wycieczkowym? lub Czy zechce Pan skorzystać z wieczornego drinka w naszym Jazz Clubie? – sam oddaje ciężko zdobytego klienta osobom bardziej sugestywnym i polującym na klienta z „nieuświadomionymi potrzebami”, które mu szybko wygenerują i zaspokoją w swojej firmie, ze stratą dla hotelu.

Sztuka najwyższej jakości obsługi polega nie tylko na miłym uśmiechu i  zapytaniu „czym mogę służyć?”, ale również na umiejętności stworzenia w sposób subtelny i elegancki atmosfery do milej rozmowy i na wykreowaniu potrzeb klienta na swoje usługi…
Wychodzimy bowiem z założenia, że nawet stały klient nie musi pamiętać o wszystkich naszych możliwościach i produktach, które mamy mu do zaoferowania…

Szkolenie pozwoli Ci doprecyzować metody wychwytywania luk w potrzebach Twojego klienta, określić najbardziej subtelny i sugestywny zarazem sposób podawania informacji i motywowania klienta do maksymalnego korzystania z Twoich możliwości dla własnej satysfakcji.

Trener:

Metody:
Interaktywny trening prowadzony będzie w znacznej części na wesoło, metodami, które wymagają aktywnej pracy uczestników szkolenia.Czas trwania zajęć, formy realizacji, ćwiczeń dobierane są tak, by uzyskać zamierzone efekty oraz w pełni wykorzystać możliwości uczestników i skłonić ich do aktywnego udziału. Celem zajęć będzie wykształcenie konkretnych kompetencji pozwalających na efektywne działanie w życiu zawodowym.

Harmonogram zajęć:  
10:00 - 14:00 - zajęcia z przerwą kawową 
14:00 - 15:00 - przerwa obiadowa 
15:00 - 18:00 - zajęcia z przerwą kawową 
18:00 - do nieskończoności (w pierwszym dniu szkolenia) - dyskusje przy grillu, jazzie lub dobrej herbacie

Cena szkolenia zawiera:
  • Prowadzenie szkolenia
  • Materiały szkoleniowe
  • Konsultacje telefoniczne po szkoleniu (2 godz.)
  • Dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
  • 2 lunche
  • Serwis kawowy
  • Dostęp do sieci Wi-Fi
Opłaty należy dokonać najpóźniej na 10 dni przed terminem szkolenia 
na konto w BZWBK S.A. 15 1090 2053 0000 0001 1024 0638. 
Drukuj Wyślij znajomemu
 
[Przeczytaj informacje organizacyjne]    

Jestem zainteresowany kursem :
Nazwa kursu
Imie:
Nazwisko:
Adres:
Tel.:
E-mail:
Pytania:
 
Kronika Akashy
Chcę być informowany o nowościach i promocjach.
Imię:
E-mail:
Posłuchaj wywiadu
Audycja z Siergiejem Litwinowem w radiu Czerwona Pigułka.
raczka.gif
Pobierz >>> (92MB)
i poleć znajomym.
Akceptujemy kupony
logo_bonus.jpg
Lyoness
Reklama


Copyright Akasha Sp. z o.o.
Advertisement